Life so far in Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Linda Grondsma - WaarBenJij.nu Life so far in Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Linda Grondsma - WaarBenJij.nu

Life so far in Porto

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

12 Februari 2014 | Portugal, Porto

Olá!

Alweer een goeie week verder en in de tussentijd heb ik van alles meegemaakt. Sowieso heb ik natuurlijk anderhalve week school achter de rug. Ik moet eerlijk zeggen dat het me tot nu toe nog meevalt hier. Volgens mij ligt de werkdruk niet zo hoog en veel vakken gaan verder op vakken die ik in Groningen gehad heb, dus dat scheelt wel! In principe heb ik elke dag colleges. Op maandag een lange dag en de andere dagen zijn (gelukkig) korter. Verder begint volgende week de Portugese taalcursus, waar ik erg veel zin in heb. Het is echt handig om een beetje Portugees te spreken hier, dus hopelijk gaat dat vlot als die cursus straks begint.

Het afgelopen weekend waren er een paar feestjes. Vrijdag een verjaardag en zaterdag hebben mijn huisgenootje (Benedicte) en ik een housewarming gegeven. Dat was erg gezellig, het huis was vol! Inmiddels heb ik al echt veel mensen leren kennen, zo na een tijdje begin je wel een sociaal leven op te bouwen (gelukkig maar) :)

Verder heb ik al wat foto's gemaakt en al een klein beetje de toerist uitgehangen. Ik ben naar een boekenwinkel met een hele mooie trap erin geweest. Als ik het helemaal goed begrepen heb is dat de plek waar J.K. Rowling een deel van haar eerste Harry Potter boek geschreven heeft (vond ik wel leuk om te weten). Helaas mocht je binnen geen foto's maken, dus die mooie trap kan ik jullie helaas niet laten zien. Ook heb ik al wat kiekjes gemaakt hier in de omgeving.

Wat ik verder nog even kwijt wilde is dat ik het ontzettend lief vind dat iedereen zoveel leuke berichtjes en reacties stuurt. Ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden op alles, maar soms blijft het er even bij, sorry! Voor de mensen die erom gevraagd hebben heb ik ook mijn adres: Rua 31 de Janeiro, 181 4000-542 Porto, Portugal.

Goed, zo weten jullie in elk geval dat ik het hier echt naar mijn zin heb en zijn jullie weer een beetje op de hoogte!

Liefs, Lin!

  • 12 Februari 2014 - 20:31

    Henk En Rinkje :

    Hoi Linda, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt daar in Porto. Leuk om te lezen wat je er allemaal doet (een beetje leren en heel veel feesten ;)) veel plezier daar en hou ons op de hoogte. Liefs van Rinkje, Paul en mij

  • 05 Maart 2014 - 16:03

    Arjen En Ypie:

    Bom dia Linda,

    Ik heb je site gevonden zoals je ziet en leuk om te lezen hoe het met je gaat.
    Het studentenleven in Porto is nog zo gek niet, haha.
    Heb je het gezellig gehad met de drylsters, en lekkere ontbijtjes gehad in het hotel?
    Bij ons is alles goed, en het is hier nu ook heerlijk lenteweer.
    We zijn druk bezig met de voorbereiding van Annet en Pieter hun trouwdag.
    Als we fotos hebben sturen we wel even wat aan je door.

    Veel plezier en tot de volgende keer.

    Dikke kus van ons,
    Arjen en Ypie


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Porto

Avonturen in Porto

.

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2014

I love Porto!!

17 Maart 2014

Al anderhalve maand in Porto

12 Februari 2014

Life so far in Porto

04 Februari 2014

De eerste paar dagen in Porto
Linda

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 4245

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 02 Juli 2014

Avonturen in Porto

Landen bezocht: